tiistai 15. joulukuuta 2015

Minun oppimiseni

Miten minä opin parhaiten?

 Tietenkin helpointa on oppia jotain mikä itseäni kiinnostaa.
Olen aika nopea oppimaan asioita, jotka kiinnostaa minua, esimerkiksi lukemalla tai tekemällä. 

Tykkään kirjoittaa muistiinpanoja samalla jos luen asioita joita on vaikea muistaa, koska silloin kertaan asiat, ensin luen, ja sitten kirjoitan. 

Kuunteleminen ei ole minun vahvuus oppimisessa, koska keskittyminen on vaikeaa. Jos asiat menevät vähänkin monimutkaisiksi turhaudun enkä jaksa yrittää. 

Vain tekemällä voi oppia tekemään asioita niinkuin piirtämistä, tai akrobatiaa. Olen oppinut piirtämään hyvin, mutta jotkut asiat esim. matikan tehtävät eivät ole ihan niin helppo juttu. Jonkun on oltava koko ajan vastaamassa kysymyksiini ja korjaamassa virheitäni jotta opin hankalia juttuja. 

Oppimistani auttaa se, että toistan asioita, se auttaa myös muistamaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti